Які запчастини не підлягають поверненню чи обміну:
· використані;
· які втратили свій товарний вигляд, чи споживчі властивості;
· на яких пошкоджено пломби, ярлики, або оригінальна упаковка;
· які привозили під замовлення для конкретного клієнта;
· запчастини, які не підлягають поверненню згідно із Законом України «Про захист прав споживачів»;
· електронні плати управління та живлення, двигуни.
Хто оплачує транспортні витрати, пов'язані з поверненням або обміном товару:
· якщо товар не підійшов внаслідок помилки співробітників компанії – транспортні витрати на повернення оплачуються нами;
· у разі, якщо товар не підійшов не з вини співробітників нашої компанії - повернення товару оплачує покупець. Якщо покупець відправить товар за рахунок отримувача, запчастина не буде забиратися з нової пошти і повернеться відправнику.
Щоб уникати спірних питань перед тим як зробити замовлення уважно читайте опис в картці товару
Термін протягом якого можна повернути або обміняти запчастини:
· 14 днів рахуючи з наступного дня від отримання товару.
· У деяких випадках (індивідуально) ми розглядаємо варіанти повернення або обміну товару пізніше ніж 14 днів.
Як повернути товар: в обов'язковому порядку спочатку необхідно узгодити повернення зі співробітниками компанії
· привезти запчастину за адресою м.Київ, Харківське шосе, 19 (Після огляду товару гроші повертаються відразу)
· надіслати товар за зворотною адресою, яка була вказана на посилці. Посилка не повинна бути відправлена накладеним платежем. Інакше ми не зможемо її отримати. Після відправки посилки необхідно повідомити нам номер декларації, щоб ми могли відстежити і отримати Ваше повернення. (Кошти повертаються на банк. карту протягом 5 робочих днів)
Як повернути гроші за повернутий товар:
· Повернення коштів узгоджується на етапі узгодження повернення.
· Кошти повертаються різними способами, залежно від способу, яким вони були внесені.
· Кошти не повертаються післяплатою.